معرفی کالا

قهوه ساز مسافرتی که کار دستگاه برقی رو انجام میده!

قهوه ساز دستی مسافرتی

مینی پرسو دستی مسافرتی چه کاربردی داره؟

قهوه ساز دستی مسافرتی یک وسیله کاربردی برای دوستداران قهوه است که می‌خواهند در سفرهای خود نیز از نوشیدن قهوه لذت ببرند. این دستگاه‌ها معمولاً سبک و کوچک هستند، به برق نیاز ندارند و مکانیکی با فشار دست کار می‌کنند. کافی است قهوه و آب داغ را در مخزن‌های مربوطه بریزید و با چند بار فشار دادن، قهوه‌ای تازه و خوش‌طعم تهیه کنید. این قهوه سازها برای کسانی که در سفرهای کاری یا تفریحی هستند و می‌خواهند قهوه‌ی تازه‌ای مشابه آنچه در خانه تهیه می‌کنند، داشته باشند، ایده‌آل است. همچنین برای کوهنوردان و طبیعت‌گردانی که به دنبال راهی برای لذت بردن از قهوه در طبیعت هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

کارکرد قهوه ساز مسافرتی به چه صورته؟

مینی پرسو ، فناوری جدید در صنعت قهوه است با کارکرد مکانیکی ، این دستگاه با الهام از اسپرسوسازهای برقی ساخته شده و به گونه‌ای است که بدون نیاز به برق یا شعله مستقیم، قهوه اسپرسو را با فشار بخار دم می‌کند. دلیل اصلی که این دستگاه قهوه ساز بسیار پرطرفدار می باشد این است که این دستگاه با فشار (8bar) عصاره گیری را انجام می دهد و تقریبا با دستگاه های خانگی برقی در تهیه فوم اسپرسو و کیفیت یمی باشد. کار با مینی پرسو بسیار ساده است؛ ابتدا قهوه آسیاب شده را در سبد فیلتر قرار داده و با فشار دادن آن را صاف و تنظیم می‌کنید. سپس آب داغ را به مخزن مخصوص اضافه کرده و با فشردن اهرم دستگاه، آب با فشار از میان قهوه عبور داده شده و اسپرسویی با کیفیت و خامه فراوان استخراج می‌شود. این فرآیند به شما امکان می‌دهد تا در هر مکانی بدون نیاز به منبع برق، از یک فنجان اسپرسو لذت ببرید. مینی پرسو به دلیل اندازه کوچک و وزن سبک، برای افرادی که دوست دارند همیشه قهوه‌ای تازه و با کیفیت داشته باشند، انتخاب مناسبی است. از ویژگی‌های بارز این دستگاه می‌توان به طراحی منحصر به فرد، کیفیت ساخت بالا، و کارایی آسان بدون نیاز به برق اشاره کرد که آن را به یک همراه ایده‌آل در سفرها تبدیل می‌کند.

تفاوت مینی پرسو با نانو پرسو

کارکرد نانو پرسو در واقع همانند دستگاه های مینی پرسو هستش با این تفاوت که نانو پرسو (NanoPresso) یک نوع اسپرسو ساز دستی است که بیشتر به صورت کپسول خور عرضه می‌شود. این دستگاه نیز کارکرد مکانیکی مانند دستگاه های قهوه ساز مسافرتی را دارد و با استفاده از نانو پرسو، شما می‌توانید قهوه‌ی خود را با استفاده از کپسول‌های قهوه‌ای مخصوص (مانند کپسول‌های Nespresso) تهیه کنید. این دستگاه به شما امکان می‌دهد تا به سرعت، همانند دستگاه نسپرسو یک فنجان قهوه اسپرسو با طعم و کیفیت مطلوب داشته باشید.

متریال ساخته شده قهوه ساز همراه

جنس تشکیل دهنده اسپرسو ساز های مسافرتی معمولاً از مواد سبک و مقاوم ساخته می‌شوند تا به راحتی قابل حمل باشند و در عین حال در برابر شرایط مختلف محیطی دوام بیاورند. بسیاری از این قهوه سازها از پلاستیک BPA FREE (بدون مواد مضر) با کیفیت بالا ساخته شده‌اند که وزن کمی دارند و در عین حال مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار ارائه می‌دهند. برخی دیگر از مدل‌ها ممکن است از مواد دیگری مانند سیلیکون یا فلزات سبک مانند آلومینیوم برای بدنه خارجی استفاده کنند تا هم وزن کمتری داشته باشند و هم تمیز کردن آن‌ها آسان‌تر باشد. انتخاب مواد برای ساخت قهوه ساز مسافرتی به عواملی مانند دوام، وزن، ایمنی در برابر حرارت و سهولت در نظافت بستگی دارد. به همین دلیل، تولیدکنندگان مختلف ممکن است در طراحی محصولات خود از ترکیبات متفاوتی استفاده کنند تا بهترین تجربه را برای کاربران فراهم آورند.

اسپرسو-ساز

یک کیف برزنتی مخصوص مناسب برای برخی از مینی پرسو ها تولید شده است که حمل و نقل آنها را آسان تر نیز می کند و همچنین اگر قصد خرید این نوع دستگاهای اسپرسو ساز را دارید باید گفت که انواع اقسام برند ها با مدل ها و شکل و شمایل خاصی در بازار اعم از برندهای Unique Life ، Luwak ، Stanly ،Tanser ، TRIMM ، Wacaco ، Uniaan وجود دارد که هر کدام در قیمت ها مختلفی به فروش میرسد. اگر قصد خرید دستگاه ها قهوه ساز مینی پرسو با قیمت های ویژه و عمده، جهت هدیه دادن هستید. از پخش فروشگاه هوم کوک می توانید با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *