هدف اصلی فروشگاه اینترنتی هوم کوک، ارائه اجناس با کیفیت ، اطلاع ‌رسانی دقیق و همچنین ایجاد شفافیت و اعتماد بیشتر مشتریان است. ما از منابع معتبر و قوانین مربوطه مرجوعی برای تدوین این مقاله استفاده کرده ایم تا اطلاعات ارائه شده، قابل قبول مشتریان باشد. مجموعه هوم کوک به رضایت شما نسبت به محصولاتی که از خریداری کرده‌اید، بسیار اهمیت میدهد. در صورتی که از هر دلیلی با محصول خریداری شده رضایت نداشته باشید، می‌توانید آن را در زمان مشخصی با توجه به قوانین مرجوع کنید.

جنس-مرجوعی

فروشگاه ما درصدد است که سفارشات را به بهترین نحوه به دست مشتریان عزیز برساند. درستی و سلامت تمامی اجناس قبل از ارسال بصورت دقیق و کامل در فروشگاه هوم کوک بررسی و تست میشوند. مشکلات پیش آمده از جمله شکستگی اجناس معمولا خارج از فروشگاه اتفاق میوفتد. بعد از تحویل مرسوله مشتریان به شرکت های حمل و نقل پست ، تیپاکس یا باربری که ممکن است ارسال و تحویل آنها دچار نقص یا عدم کنترل باشد موجب صدمه و عیب در کالاها میشود. در این هنگام فروشگاه هوم کوک دخالتی در زیان کالا ندارد. اما فروشگاه با شرایطی کالا را مرجوع میکند.

فروشگاه هوم کوک با اعتبار و سابقه بالا و حفظ اعتماد خریداران مرسولات مرجوعی را با توجه به شرایط و قوانین فروشگاه های آنلاین میپذیرد. سعی ما این است محصولات را با بسته بندی محکم مخصوصا مرسولات شکستنی با لفاف و ابزارهای بسته بندی قوی سالم و بدون هیچ مشکلی به دست مشتریان عزیز برسانیم.

چه کالا هایی شرایط مرجوعی دارند؟

کالا های خریداری شده توسط مشتریان در سه حالت امکان بازگردانی و عودت هزینه دارند.

  • خرابی و مشکلات ظاهری مرسوله

هرگونه نقصان، وجود مشکلات ظاهری اعم از شکستگی فرورفتگی، کم و کاستی و خرابی قابل مشاهده هنگام دریافت کالا که شکل اصلی آن دچار تغییر شده و موجب کار نکردن محصول در نهایت عدم استفاده از آن میشود. فروشگاه با کمال احترام از خریداران کالا را میپذیرد.

  • دریافت کالای اشتباه

مرسوله ای به اشتباه از انبار فروشگاه ارسال شده که مشتری آن را انتخاب نکرده یا با سفارشی جا به جا شده امکان مرجوع دارد. معمولا رخ دادن اشتباهی از این قبیل بسیار کم است زیرا سفارشات قبل از ارسال تماما بررسی میشوند.

  • کالا دلخواه و سلیقه مشتری نیست

توصیه اکید فروشگاه به مشتریان دقت در خرید و خواندن اطلاعات درباره اجناس قبل از خرید است. با این حال فروشگاه هوم کوک با احترام به سلیقه مشتریان کالا را دریافت میکند. هزینه برگشت کالای مرجوعی و ارسال کالای جایگزین برعهده مشتری می‌باشد مگر اینکه محصول ارسالی اشتباه یا معیوب باشد.

بعد از تحویل مرسوله هر کدام از این مشکلات اتفاق افتاد بلافاصله با پشتیبانی فروشگاه هوم کوک تماس بگیرید یا از طریق شبکه های اجتماعی فورا فروشگاه را در جریان بگذارید.

نحوه-مرجوع-کردن

مهلت ارسال و نحوه برگشت کالا به فروشگاه

پس از رسیدگی به کالای مرجوعی و تأیید وضعیت آن، حداکثر ۷ روز پس از دریافت کالا، میتوانید مرسوله را به فروشگاه مرجوع کنید. فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال ارسال مرسوله بعد از موعد مقرر ندارد.

  • شرایط مرجوعی

کالا باید در وضعیت اولیه، بدون هیچ نشانه ‌ی استفاده غیرمعقولانه یا خرابی وارد شده نداشته باشد و محصول را در بسته‌بندی اصلی و با تمامی لیبل‌ها و متعلقات ارائه شده، مرجوع کنید.

  • نحوه ارسال به فروشگاه

محصولی که قصد مرجوع آن را دارید. از طریق پست به آدرس فرستنده روی بسته ارسال کنید. اگر در شهر تهران سکونت دارید، میتوانید از طریق پیک موتوری هم کالا را به فروشگاه برسانید. همچنین با توجه به هزینه ها و وجود فروشگاه فیزیکی هوم کوک، میتوانید به آدرس حضوری فروشگاه مراجعه کرده و محصول را تحویل دهید.

  • هزینه مرجوعی

در صورتی که مرجوعی به دلیل خطای فروشگاه (خرابی ظاهری و نقص کالا) اتفاق بیافتد. هزینه ارسال و مرجوعی کالا به عهده ما خواهد بود. اگر مرجوعی به دلیل تمایل شخصی و دلخواه نبودن محصول انجام شود، هزینه ارسال به عهده خریدار خواهد بود.

  • زمان بازپرداخت

پس از رسیدگی به کالای مرجوعی و تأیید وضعیت آن، ما در اسرع وقت (حداکثر 3 روز کاری) مبلغ پرداختی کالا را به حساب شما باز می‌گردانیم.

نحوه-بازگردانی-کالا

کدام کالا ها امکان مرجوعی یا بازگشت ندارند

  • طرح یا رنگ رندوم کالای دریافتی

 توجه داشته باشید، هنگام خرید در صفحه محصولاتی که دارای رنگ بندی و انتخاب طرح هستند، بصورت رندوم ارسال خواهند شد. در صورتی که رنگ یا طرح خاصی مدنظر دارید قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی هماهنگ کنید. در غیر اینصورت کالای دریافتی شامل مرجوعی نمیشود. اما میتوانید با صرف هزینه کالا را تعویض کنید.

  • محصولاتی که پلمپ آن ها بازشده اند

بعضی از اجناس در صورت بازشدن بسته پلمپ دیگر قابل استفاده نیستند. محصولاتی چون کاور پلاستیکی، درپوش سیلیکونی و… از این قبیل هستند. چنانچه محصول دارای مشکل است قبل از بازکردن پلمپ آن را مرجوع کنید.

  • کالاهایی که بعد از استفاده آسیب دیده اند

 اجناسی که به دلیل استفاده نادرست و یا رعایت نکردن موارد توصیه شده و به دلیل نداشتن ضمانت از شرکت های سازنده، دچار آسیب دیدگی یا تغییر شکل شوند قابل بازگردانی نخواهند بود. از استفاده ناصحیح محصولات تغییر رنگ شکل یا خرابی است.

بازگردانی-کالا

توصیه می‌شود که قبل از خرید یا مرجوعی کالا، شرایط مرجوعی مربوطه را به دقت مطالعه کرده و در صورت نیاز با تیم پشتیبانی فروشگاه هوم کوک در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق‌ تری دریافت کنید. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این فرایند به سرعت و به صورت شفاف انجام شود تا مشتریان هیچگونه متضرر نشوند و اعتمادشان را مثل همیشه به ما حفظ کنند.