دعوت به همکاری

فروشگاه هوم کوک طی چندین سال تجربه در فروش لوازم ریز آشپزخانه سعی نموده است بهترین کیفیت را با نازلترین قیمت برای مصرف کنندگان در نظر بگیرد همچنین در سال های گذشته فروش آنلاین خود را به صورت تکی و عمده بر روی بستر وب فعال نموده است و هر روز به بهتر شدن ارائه خدمات به شما عزیزان در حال تلاش هستیم.

حال قصد داریم که همکارانی دیگر را که جزو این صنف می باشند را به همکاری فروش دعوت نماییم. و تنوع محصولات خود را بیشتر نماییم. اگر شما جزو تولید کنندگان، واردکنندگان یا بنک داران لوازم آشپزخانه هستید. می توانید با داشتن فرصتی مناسب در فروشگاه اینترنتی هوم کوک محصولات خود را به صورت تکی یا عمده به تمام نقاط کشور آنلاین بفروشید. فروشگاه هوم کوک جزو معدود فروشگاهی است که با حذف واسطه، محصولات خود را به صورت مستقیم به قیمت عمده برای مغازه داران و قیمت مناسب برای مصرف کنندگان عرضه می کند. و همچنین با اخذ حداقلی ترین کمیسیون از فروشگاه های دیگر فرصت های فروش آنلاین را فراهم می کند.

قوانین و اقدامات لازم برای همکاری

برای اقدام به همکاری ابتدا باید اجناس مرتبطی را داشته باشید. همچنین جزو عمده فروشان یا دست اول های صنف خود باشید. در قسمت پشتیبانی فروشگاه برای شما پنل کاربری اختصاصی طراحی می شود و می توانید محصولات و قیمت های خود را بروز رسانی نمایید و کالا ها را با موسسه حمل و نقل مرتبط برای مشتریان خود ارسال نمایید.

برای اطلاعات بیشتر راجع به چگونگی فروش می توانید با پشتیبانی فروشگاه در تماس باشید.