ترفندهای آموزشی

راهنمای خرید فلاسک چای مناسب

راهنمای-خرید-فلاسک

فلاسک چای از لوازمی است که در هر خانه حداقل یک عدد از آن وجود دارد. و به عنوان اصلی‌ترین ملزومات سفر، پیک نیک و کوه نوردی محسوب می شود. در این مقاله از وب سایت هوم کوک به بررسی خرید یک فلاسک خوب خواهیم پرداخت.

انواع فلاسک و کاربرد آنها

ویژگی های فلاسک خوب علاوه بر زیبائی ظاهری، باید به کیفیت آن توجه کرد. فلاسک ها در دو مدل استیل و شیشه ای تقسیم بندی می شوند. فلاسک های که جنس درونی بدنه آنها از شیشه می باشد عایق خوبی برای گرم یا سرد نگه داشتن نوشیدنی ها محسوب می شوند و اکثرا زمان بیشتری نسبت به فلاسک های استیل گرما را حفظ می کنند.

اما مشکل بزرگ فلاسک های چای شیشه ای احتمال شکستن عایق درونی آنها هنگام حمل و نقل می باشد و به همین علت گزینه مناسبی برای مسافرت یا کوهنوردی نمی باشد. اصولا یک فلاسک خوب حداقل حدود 10 تا 12 ساعت تایم گرم نگه داشتن مایعات را دارد. پس در نتیجه می توان گفت که برای حمل و نقل فلاسک های استیل به علت ساختار ضد زنگ و بدنه مقاوم و محکم خود برای سفر مناسب هستند. و برای تایم گرم نگه داشتن بیشتر فلاسک های شیشه ای مناسب می باشند.

فلاسک چای

فلاسک چای

حجم و اندازه فلاسک

از دیگر نکات مهم در خرید فلاسک حجم و اندازه آن می باشد. ابتدا باید مشخص کنید که برای چه کاری نیاز به فلاسک دارید اگر برای مسافرت با خانواده نیاز دارید باید از حجم 1.5 لیتر به بالا استفاده نمایید. یا اگر برای کوهنوردی می خواهید نیاز به فلاسکی دارید که ابتدا جای کمی را در کوله پشتی بگیرد و به راحتی قابل استفاده باشد. در اینجا ما به شما فلاسک نیم لیتری یونیک را پیشنهاد می کنیم این محصول به راحتی قابل حمل بوده و دارای کیف حمل و نقل نیز می باشد. اگر برای محیط کار خود نیاز به فلاسک با قیمت مناسب دارید فلاسک احمد گزینه مناسبی باشد که جزو برند معتبر، و ساخت ایران است. اگر نیاز به یک فلاسک فانتزی و طرح دار برای کودکان خود را دارید فلاسک های نیم لیتری طرح دار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فلاسک چای

فلاسک چای

خرید برند مناسب

برند از مهمترین ویژگی ها برای خرید فلاسک می باشد. تا حد ممکن از برند های متفرقه استفاده نکنید شاید برخی از آنها از لحاظ ظاهر با دیگر برندها یکی باشند اما از لحاظ مرغوبیت کالا جزو تایید شده‌ها نمی باشند. یک فلاسک خوب باید درب مناسب و کاملا چفت شونده ای داشته باشد، که گرما از دست نرود برخی از فلاسک ها درب قابل اطمینانی ندارند و همین موضوع باعث می شود که نوشیدنی های گرم در مدت زمان کوتاهی گرما خود را از دست بدهند.

قیمت یک فلاسک خوب

قیمت فلاسک از دیگر المان های مناسب آن می باشد. همیشه قیمت بالای فلاسک نشان دهنده کیفیت مناسب آن نمی باشد و شاید هم قیمت های کم برخی از محصولات مشابه شما را به خرید وسوسه نماید. پس قیمت ها نباید خیلی بالا یا خیلی پایین باشد. البته باید توجه داشت که برند های معتبر قیمت های بالا تری دارند. همچنین باید در هنگام خرید به مارک حک شده فلاسک توجه نمایید و تضمین کیفیت آن را از فروشنده بخواهید. شما می توانید از طریق فروشگاه هوم کوک بهترین قیمت و تضمین کیفیت جهت خرید انواع فلاسک را داشته باشید.

فلاسک یونیک

فلاسک یونیک

یک نظر در “راهنمای خرید فلاسک چای مناسب

  1. با سلام … ممنون از مطلب عالی تون درباره فلاسک چای … خیلی به درد من خورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *